Tuesday, November 11, 2008

Minggu terakhir aku di sini


Minggu ini adalah minggu terakhir aku di MIMOS setelah 4 tahun di sini. Banyak pengalaman yang aku timba disini, bak kata 'pakcik astro', "macam-macam ada".

Aku ingat lagi masa aku datang temuduga dekat kat sini pada September 2004, masa tu orang yang temuduga aku adalah Haji Fuad, Razi dan Naila. Sekarang yang masih ada kat sini cuma Haji Fuad, Razi dan Naila dah berhenti dari MIMOS.

Kalau nak diikutkan, memang berat hati aku nak tinggalkan tempat kerja aku sekarang, tapi atas dasar untuk menyediakan kehidupan yang lebih baik untuk isteri dan anak yang bakal dilahirkan nanti, tawaran untuk ke tempat baru tidak dapat aku tolak.

Apa saja yang aku perolehi sepanjang berada disini amat aku hargai sama ada dari segi pengalaman, peluang memajukan diri dan yang paling penting rakan-rakan. Insyaallah, walaupun aku di tempat baru nanti, silaturrahim yang terjalin selama ini akan aku cuba kekalkan. Tengoklah, ada rezeki nanti aku nak buat jamuan dan jemput semua rakan sebagai tanda kesyukuran.

1 comment:

Kash said...

jmer, mudah2an kita bisa berhubung dlm blog.

tiada lagi teman untuk mentransletkan report yg aku buat

anyway thanx for yr co operation